Uwaga! Poszukujemy pracownika

Tarnowo Podgórne, 12 grudnia 2024 r.

Dyrektor Zespołu Szkół Technicznych Tarnowo Podgórne ogłasza rozpoczęcie procedury rekrutacji

osoby sprzątającej w Zespole Szkół Technicznych Tarnowo Podgórne

ul. Nowa 60, 62-080 Tarnowo Podgórne

 

Zakres zadań na ww. stanowisku pracy

SPRZĄTANIE  CODZIENNE: Utrzymanie w czystości i porządku przydzielonych pomieszczeń.

– zamieść podłogę i przetrzeć na mokro (mopem lub maszynowo)

– wytrzeć kurze na meblach, ławkach oraz urządzeniach audiowizualnych

– przetrzeć parapety na mokro

– oczyścić kosze ze śmieci

– utrzymać w czystości elementy szklane szkoły

– pranie mopów i ścierek

– wymyć sedesy i pisuary

– wymyć posadzkę, umywalki, lustra  i przeprowadzić dezynfekcję

– uzupełnić brakujące środki czystości

 

SPRZĄTANIE GENERALNE ( FERIE ZIMOWE I LETNIE)

– omieść wszystkie sufity i ściany we wszystkich pomieszczeniach szkolnych

– odkurzyć na mokro wszystkie obrazy, godła , tablice wiszące na ścianach

– przetrzeć na mokro wszystkie powierzchnie olejne

– wysprzątać gruntownie szafki uczniowskie

– wymyć wszystkie okna i parapety

– gruntownie posprzątać sanitariaty

– dbać o kwiaty doniczkowe i rabaty kwiatowe.

 

Osoba sprzątające odpowiada przed dyrektorem szkoły za pełną realizację powierzonych zadań, a w szczególności za:

  1. terminowe wykonywanie zadań,
  2. przekazywanie informacji dyrektorowi, wicedyrektorowi lub sekretarzowi o zaistniałych problemach czy zauważonych nieprawidłowościach w zapewnieniu bezpieczeństwa uczniom  i innym osobom przebywającym na terenie szkoły,
  3. rzetelne wywiązywanie się z obowiązków,
  4. przestrzeganie dyscypliny pracy.

 

Od kandydata wymaga się – wymagania niezbędne:

  1. Nieposzlakowana opinia.
  2. Uregulowany stosunek do służby wojskowej.
  3. Korzystanie z pełni praw publicznych.
  4. Osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Doświadczenie zawodowe:

Pożądane: doświadczenie związane z pracą na podobnym lub równorzędnym stanowisku.

Niezbędna wiedza i umiejętności:

  1. Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów BHP i P. Poż.
  2. Znajomość Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.

Pożądane cechy charakteru:

  1. Dokładność.
  2. Samodzielność i terminowość.
  3. Aktywna postawa w rozwiązywaniu problemów.
  4. Odporność na stres.
  5. Umiejętność pracy w zespole.

Informacje o warunkach pracy:

Cały etat.

Informacje i wymagania dodatkowe:

  • Aplikacje otrzymane po terminie, niezawierające wszystkich wymaganych załączników nie będą rozpatrywane.
  • Kandydaci spełniający wymagania formalne w najwyższym stopniu zostaną zaproszeni na spotkanie z Dyrektorem Szkoły.
  • Zespół Szkół Technicznych Tarnowo Podgórne prowadzi politykę zatrudnienia zgodnie z ustawą o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.

Chętnych kandydatów zapraszamy do składania aplikacji zawierających:

  • CV,
  • list motywacyjny,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
  • kserokopie świadectw pracy,
  • zgodę na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji: (zgodę wyraża się w przypadku podania w procesie rekrutacji danych szczególnych takich jak: danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby).

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postaci danych szczególnych wskazanych w art. 9 ust. 1 RODO w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. A Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.

  • oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • oświadczenie o niekaralności lub karalności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
  • kandydat zamierzający skorzystać z pierwszeństwa zatrudnienia przysługującego osobie niepełnosprawnej na podstawie art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 233, poz. 1458 z późn. zm.) zobowiązany jest do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Na zgłoszenia oczekujemy w terminie do dnia 17.01.2025 roku do godz. 15.00. Oferty należy składać w sekretariacie szkoły, ul. Nowa 60, 62-080 Tarnowo Podgórne w godzinach pracy sekretariatu.  Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę w procesie naboru.

 

Dyrektor

Zespołu Szkół Technicznych Tarnowo Podgórne

mgr Agata Herda

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

Administrator

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Zespół Szkół Technicznych Tarnowo Podgórnym reprezentowana przez dyrektora szkoły Agatę Herdę tel.: 517 182 780

Cel i podstawy przetwarzania

Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy 1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacji2, natomiast inne dane na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

1 Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040) oraz art.11 ustawy z dnia

21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2019 poz. 1282) oraz §1 Rozporządzenia

Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez

pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 2017 poz. 894 ze zm.);

 Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia

2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie

swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO);

3 Art. 6 ust. 1 lit a RODO;

4 Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

 

Okres przechowywania danych

Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane:

1. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, dołączane są do jego akt osobowych.

2. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do II etapu, są przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wyłonionego kandydata, chyba że zostaną wcześniej odebrane osobiście przez składające je osoby.

3. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą zostać odebrane osobiście w ciągu 14 dni od dnia publikacji informacji o wyniku naboru.

4. Dokumenty nie odebrane w terminach określonych w pkt. 2 i 3 podlegają zniszczeniu.

Prawa osób, których dane dotyczą

Mają Państwo prawo do:

  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  4. prawo do usunięcia danych osobowych;
  5. prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Stawki 2, 00 – 193 Warszawa)

Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.