Uwaga! Poszukujemy pracownika
Tarnowo Podgórne, 12 grudnia 2024 r.
Dyrektor Zespołu Szkół Technicznych Tarnowo Podgórne ogłasza rozpoczęcie procedury rekrutacji
osoby sprzątającej w Zespole Szkół Technicznych Tarnowo Podgórne
ul. Nowa 60, 62-080 Tarnowo Podgórne
Zakres zadań na ww. stanowisku pracy
SPRZĄTANIE CODZIENNE: Utrzymanie w czystości i porządku przydzielonych pomieszczeń.
– zamieść podłogę i przetrzeć na mokro (mopem lub maszynowo)
– wytrzeć kurze na meblach, ławkach oraz urządzeniach audiowizualnych
– przetrzeć parapety na mokro
– oczyścić kosze ze śmieci
– utrzymać w czystości elementy szklane szkoły
– pranie mopów i ścierek
– wymyć sedesy i pisuary
– wymyć posadzkę, umywalki, lustra i przeprowadzić dezynfekcję
– uzupełnić brakujące środki czystości
SPRZĄTANIE GENERALNE ( FERIE ZIMOWE I LETNIE)
– omieść wszystkie sufity i ściany we wszystkich pomieszczeniach szkolnych
– odkurzyć na mokro wszystkie obrazy, godła , tablice wiszące na ścianach
– przetrzeć na mokro wszystkie powierzchnie olejne
– wysprzątać gruntownie szafki uczniowskie
– wymyć wszystkie okna i parapety
– gruntownie posprzątać sanitariaty
– dbać o kwiaty doniczkowe i rabaty kwiatowe.
Osoba sprzątające odpowiada przed dyrektorem szkoły za pełną realizację powierzonych zadań, a w szczególności za:
- terminowe wykonywanie zadań,
- przekazywanie informacji dyrektorowi, wicedyrektorowi lub sekretarzowi o zaistniałych problemach czy zauważonych nieprawidłowościach w zapewnieniu bezpieczeństwa uczniom i innym osobom przebywającym na terenie szkoły,
- rzetelne wywiązywanie się z obowiązków,
- przestrzeganie dyscypliny pracy.
Od kandydata wymaga się – wymagania niezbędne:
- Nieposzlakowana opinia.
- Uregulowany stosunek do służby wojskowej.
- Korzystanie z pełni praw publicznych.
- Osoba nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Doświadczenie zawodowe:
Pożądane: doświadczenie związane z pracą na podobnym lub równorzędnym stanowisku.
Niezbędna wiedza i umiejętności:
- Znajomość aktualnie obowiązujących przepisów BHP i P. Poż.
- Znajomość Ustawy o Ochronie Danych Osobowych.
Pożądane cechy charakteru:
- Dokładność.
- Samodzielność i terminowość.
- Aktywna postawa w rozwiązywaniu problemów.
- Odporność na stres.
- Umiejętność pracy w zespole.
Informacje o warunkach pracy:
Cały etat.
Informacje i wymagania dodatkowe:
- Aplikacje otrzymane po terminie, niezawierające wszystkich wymaganych załączników nie będą rozpatrywane.
- Kandydaci spełniający wymagania formalne w najwyższym stopniu zostaną zaproszeni na spotkanie z Dyrektorem Szkoły.
- Zespół Szkół Technicznych Tarnowo Podgórne prowadzi politykę zatrudnienia zgodnie z ustawą o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych.
Chętnych kandydatów zapraszamy do składania aplikacji zawierających:
- CV,
- list motywacyjny,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe,
- kserokopie świadectw pracy,
- zgodę na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji: (zgodę wyraża się w przypadku podania w procesie rekrutacji danych szczególnych takich jak: danych osobowych ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, poglądy polityczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotyczących zdrowia, seksualności lub orientacji seksualnej tej osoby).
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w postaci danych szczególnych wskazanych w art. 9 ust. 1 RODO w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. A Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)”.
- oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie o niekaralności lub karalności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- kandydat zamierzający skorzystać z pierwszeństwa zatrudnienia przysługującego osobie niepełnosprawnej na podstawie art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. nr 233, poz. 1458 z późn. zm.) zobowiązany jest do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
Na zgłoszenia oczekujemy w terminie do dnia 17.01.2025 roku do godz. 15.00. Oferty należy składać w sekretariacie szkoły, ul. Nowa 60, 62-080 Tarnowo Podgórne w godzinach pracy sekretariatu. Oferty złożone po tym terminie nie będą brane pod uwagę w procesie naboru.
Dyrektor
Zespołu Szkół Technicznych Tarnowo Podgórne
mgr Agata Herda
KLAUZULA INFORMACYJNA
Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Zespół Szkół Technicznych Tarnowo Podgórnym reprezentowana przez dyrektora szkoły Agatę Herdę tel.: 517 182 780
Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy 1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacji2, natomiast inne dane na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie4 , która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
1 Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2019 poz. 1040) oraz art.11 ustawy z dnia
21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2019 poz. 1282) oraz §1 Rozporządzenia
Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez
pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 2017 poz. 894 ze zm.);
2 Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO);
3 Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
4 Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane:
1. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, dołączane są do jego akt osobowych.
2. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do II etapu, są przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wyłonionego kandydata, chyba że zostaną wcześniej odebrane osobiście przez składające je osoby.
3. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą zostać odebrane osobiście w ciągu 14 dni od dnia publikacji informacji o wyniku naboru.
4. Dokumenty nie odebrane w terminach określonych w pkt. 2 i 3 podlegają zniszczeniu.
Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Stawki 2, 00 – 193 Warszawa)
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.